horalka

...

15.07.2009

"Nevěřím na stoprocentní abstinenci,

nevěřím na lásku na první pohled,

nevěřím na trvalý harmonický vztah,

nevěřím na život bez problémů." (MŠ)

horalka, 15.07.2009, 11:29:00, trvalý odkaz,

Komentáře (35)

Tip:
Číslo ve hranatých závorkách vytvoří odkaz na jiný komentář
1 janka 15.07.2009, 12:08:39
"nevěřím na trvalý harmonický vztah...",

pak se podívej na

http://prisoner.bloguje.cz...ji.php
2 Coro Mail WWW 15.07.2009, 12:50:10
Nevěřím na svíčkovou
3 L. WWW 15.07.2009, 12:57:04
na tu lasku na prvni pohled jo, na vostatni ne ;)
4 ratka WWW 15.07.2009, 13:00:24
ja neverim ze zustanu vecne mlada :o) nebo zeby prece jen?
5 Saul 15.07.2009, 13:29:10
"-nevěřím na lásku na první pohled,
-nevěřím na trvalý harmonický vztah,"

kdyby těmto dvěma tvrzením zůstali lidé věrní a řídili se jimi,zůstalo by jim možná dost víry na to,aby alespoň částečně zneplatnili to tvrzení třetí.

Čímž by dost možná paradoxně zpětně zneplatnili a samočinně naplnili ta první dvě.

Když se člověk přispůsobuje svým hormonům(říká se tomu láska),tak je to ve výsledku vždycky horší,než když se přizpůsobuje paradoxům života.
6 ViK 15.07.2009, 14:23:41
Na trvalý harmonický vztah já věřím.
7 Slávek WWW 15.07.2009, 14:28:46
nevěřím na slovo "nevěřím":-))
8 sabe Mail WWW 15.07.2009, 14:46:45
Janko, vítej, dívala jsem se..no, ale nejsme všechny stejné :-)

Coro, zdravím, o tom jsem ještě nepřemýšlela :-)

L., zdravím i Tebe, když se tak nad tím zamyslím, mám to naopak, nejvíc z toho všeho nevěřím právě na tu lásku..

Ratko, duchem můžeš vždy.. :-)

Saule, jak znám lidi, oni si vždycky něco najdou.. i když ne všichni.. na Tvé poslední větě něco bude :-)

Viku, přeju Ti, aby Ti to vydrželo, to by Ti mnozí záviděli.

Slávku, no to jsi celý Ty :-)
9 Aries Mail WWW 15.07.2009, 14:59:02
Souhlasím s citátem a nejen proto, že MŠ byly i moje iniciály (za svobodna):))

3/ Co je to láska? Na první pohled - to je zamilovanost ne? To je snad chemická reakce!?

4/ratko, na duchu:)) Já se třeba teď cítím jak puberťačka...

5/ saule, neexistují problémy - existují pouze výzvy:))

Saule, mám dotaz: Podle tebe je láska sex? Tak nějak mám pocit, že chlapi to tak vnímají. Já si myslím, že mezi láskou a sexem je rozdíl. Láska je víc, sex je (když to jde:)) její součástí. Tak poraď.
10 ratka WWW 15.07.2009, 15:09:27
Jeeejda, na tema laska by se rozvinula dlouha diskuse. Moc by me zajimalo co si o lasce mysli jini. Jak si ji predstavuji a co od ni cekaji.
Jinak ja jsem taky pubertacka :o)) a je to dost poznat.
11 Saul 15.07.2009, 16:10:38
re9:
"Saule, mám dotaz: Podle tebe je láska sex?"

Na tu otázku neznám odpověď.
Alespoň ne jednoznačnou.
Lidé,kteří žili v celibátu často dokázali rozumět a uskutečňovat lásku víc,než kdokoliv jiný.
A lidé ve fysickém vztahu,který by se dal obecně nazvat "láskyplný" často o lásce neví ani zbla.
Takže sex nemusí být nezbytnou součástí lásky a ani láska nemusí být nezbytnou součástí sexu.
Jsme jen barmani se šejkrem a snažíme se namíchat drink,který nám vyhovuje.
Můžeš pít čistej džus,nebo čistou vodku...nebo to mixovat...se všemi riziky,co to přináší.
12 jana WWW 15.07.2009, 17:03:08
Sabe,budeš se mi smát,ale já bych chtěla čistou platonickou lásku.Hloupý,viď? Já vím.Ale když lidi když hledají lásku,tak ji hledají hlavně pro sebe.Já bych chtěla takový to souznění.
13 Saul 15.07.2009, 19:39:31
Re12

"Ale když lidi když hledají lásku,tak ji hledají hlavně pro sebe."

Jo,jo...tam bude ten zakopanej pes:-))))
14 SV Mail 15.07.2009, 20:08:26
"nevěřím na život bez problémů" tak to snad neveri nikto ....
na ostatne verim

a co je to MŠ?
15 haston Mail WWW 15.07.2009, 20:18:57
sabe, když nevěříš na lásku na první pohled, musíš se podívat ještě jednou... třeba to pak bude to pravé ořechové.
taky se cítím někdy jako puberťák, ale okolnosti mne upozorní na omyl.
16 ratka WWW 16.07.2009, 07:41:55
ono to fakt chce nejak definovat. co to je. jak se to citi a jak proziva. Jak treba clovek pozna ze to co citi je laska :o/ a nikoliv jen sobecka touha po prijemnu.
17 Saul 16.07.2009, 12:32:38
No,kdybych to sdovolením schrnul
(kolik pravopisných chyb jsem teď udělal?)
Není problém v lásce,není problém v harmonickém vztahu,dokonce...teoreticky !!!!by nemusel být problém ani v životě bez problémů(pokud jsme ochotni ty problémy akceptovat jako nedílnou součást života v dualitě).
Takže... kde je vlastně problém?
A kdo ho vymyslel?
My?
Nebo naše touhy?
18 sabe Mail WWW 16.07.2009, 13:10:58
Ratko, existuje láska? Dost lidí zaměňuje lásku za uskopojování svých potřeb, vědci tvrdí, že jde o typ biochemické (?) reakce mozku, znám taky pár, co tvrdí, že láska neexistuje.. Co je to láska? Třeba tolerantní kladný vztah, kdy jeden přijímá druhého takového, jaký je, a nesnaží se jej měnit k obrazu svému?

Saule, ad.11 - zajímavé přirovnání..
ad. 17 - v první větě 2 :-) problémy budou všude tam, kde je budeme chtít vidět, ne?

Jani, na platonické lásky mám nejhezčí vzpomínky.. a mají hloubku, které prakticky žitý partnerský vztah většinou postrádá - kouzlo nepoznaného..
a nesměju se tomu, rozumím..

SV - monogram mého kámoša, kterého jsem se neptala, zda ho tu můžu zveřejnit :-) je to jedna ze sms, co poslal, když jsme vedli filozofické úvahy v sms :-)

Hastone, můžeš dát na intuici, ale já jsem příliš nedůvěřivý tvor, abych dala na pár pohledů a intuici :-)
19 Aries Mail WWW 16.07.2009, 14:38:11
11/ Díky
20 ratka WWW 16.07.2009, 15:01:22
platonicka laska patri prave k tem prijemnym pocitum. Stejne jako intuice, pohledy. V cloveku stoupa prijemno a tohle prijemno spousti fantazie. a ty fantazie jsou lahodne. Ja nevim jestli je to chemie nebo hra mysli. TAhle fantazie nejlepe funguje prave u platonickych lasek popr. tam kde nemame o dotycnem jeste moc informaci takze si to nemuzeme pokazit prozitim reality. FAntazie neni konfrontovana se skutecnosti.
Pro me osobne je laska stav (ja nevim-mozna), kdy k tomu druhemu mme kladny vztah nezavisle na tom co dela.
Typicky pripad je pro me treba materska laska. DEcko milujeme at udela cokoliv, at je jakekoliv. Nerekneme, jsi taovy nebo makovya proto te ted nebudemem mit radi. Alespon normalni matka miluje sve dite i kdyby bylo vrahem.
21 ratka WWW 16.07.2009, 15:17:19
taky me napadlo, ze ja vzdcky touzila po absolutni trvale lasce, kde muzu se uplne odevzdt dotycnemu a tak nejak si lebedit v jeho paprscich. Pokazde jsem byla zklamana a mela jsem to dotycnemu za zle, ze neni BUH. A on vubec nechapal co dela spatne. No nic nedelal spatne, jenom nebyl buh.
A tak jsempostupne popchopila ze ta laska je v srdci a zari nezavisle na tom zda dotycny je buh nebo neni buh. Clovek miluje jen tak. Kterym smerem se otoci jeho mysl (pozornost) tam vstupuje i laska. a ta laska je trvala. povzbuzuje a podporuje vse ceho se dotkne.
22 Re20,21 Saul 16.07.2009, 16:14:45
Ech,tak se mi to líbí.
Číst a souhlasit(nebo nesouhlasit)
Hlavně že nemusím v tom horku nic psát.
Mám na to Ratku.
Já to budu jen posuzovat:-)))
23 Teď Saul 16.07.2009, 16:19:59
se mi jedna slečna ptala na jakousi adresu.
Jdu ji tam doprovodit.
Doufám,že nebudu muset nic posuzovat:-000
Co já....hlavně ONA :-))))
24 haston Mail WWW 16.07.2009, 21:47:18
s láskou je to jako s bohem: každý o ní mluví, ale setkal se s ní někdo?
kolik lidí, tolik definic lásky...
25 sabe Mail WWW 16.07.2009, 23:33:50
Ratko, kéž by to tak bylo..

Ano, Saule, hlavně přežít to horko.. momichodem, u nás bylo dnes výrazně snesitelněji než včera - aspoň něco..
Saule, jak to dopadlo s posuzováním doprovodu?

Hastone, ano, nejsou to všechno jen teorie? Existují vůbec?
26 ratka WWW 17.07.2009, 15:27:57
Sabe, ono se to tim smerem postupne dopinozi samo, kdyz to nechame zit... ten vztah. proste nebudeme furt nejak prekazet, remcat a blokovat svoje srdce.
pricemz mluvim furt o sobe. o vlstni zkusenosti. ze kazdy muze ovlivnit jen sam sebe. tomu druhemu ponechat svobodu.
27 ratka WWW 17.07.2009, 15:57:42
to jsem teda optimistka :o)
28 sabe Mail WWW 20.07.2009, 12:27:09
Ratko, někdy jsem slyšela, že na cestě vlastnímu štěstí stojí jediná překážka - my sami.. tož nevím, třeba to se srdcem nějak souvisí..
29 ratka WWW 20.07.2009, 13:39:10
Ssabe, a jak si mysis ze to souvisi se srdcem?
30 sabe Mail WWW 20.07.2009, 23:22:26
Ratko - prý naše srdce nejlíp ví.. co chcem, kam nás to táhne. Ovšem většina z nás dá přednost rozumu a pohodlnosti..
31 ratka 23.07.2009, 11:27:05
alternativa jako nerozum a pohyb? zni to dobre :o)) neco mi to pripomina.
32 spoon WWW 23.07.2009, 16:46:44
MS se jevi byt prinejmensim zivotnim realistou, coz ovsem nevylucuje jisty optimismus (tohle me sice NEPOTKA, tohle neni muj styl, nicemu takovymu nenalitnu, veci tak jak jsou jsou pro me OK)
33 sabe Mail WWW 23.07.2009, 22:43:52
Ratko, někdy je lepší racio nechat za dveřmi a ptát se svého srdce :-)

Spoon, MS se dá při troše fantazie opravdu za takového považovat. To mi připomnělo, že asi ještě neví, že jsem tuhle jeho pár let starou sms zde citovala.. musím napravit :-)
34 ratka 24.07.2009, 10:19:05
a taky naopak. pro srdcare je nekdy dobre se obcas poptat racia o radu. jako pritele.
35 sabe Mail WWW 24.07.2009, 23:15:29
Ratko, to jo, obé má svoje :-)
Přidání komentáře
bloguje.cz
Získejte Firefox!
Úvodní stránka
Reklama