Komentáře (21)
Tip:
Číslo ve hranatých závorkách vytvoří odkaz na jiný komentář
1
ratka
14.05.2009, 09:33:35
neznam autora, ale snad chapu smysl. cim driv si vsechno prozijeme tim driv mame dost zkusenosti abychom pochopili vocogo.
2
sabe
Mail
WWW
14.05.2009, 13:12:29
Ratko, původně k tomu měla být i nějaká úvaha na téma, co bych dělala, kdyby.. ..kdyby šel vrátit čas, ale asi až někdy příště..
3
ratka
WWW
14.05.2009, 13:39:20
sabe, casem zjistis ze tvoje chyby treba chyby nebyly. Uvidis :o) Jedine co clovek muze nekdy litovat je, ze se nesmiril s rodici a oni mu mezitim umreli. protoze tohle jedine se vratit neda a on se pak zbytecne uzira. Vsechno ostatni se casem zpracuje.
Moje maminka treba lituje ze se tak moc trapila nad nemoci a smrti meho bratra. Ze kdyby vedela ze ta bolest jednou pomine tak by delala vse proto aby pominula co nejrychleji. Ze se zbytecne dlouho tyrala. Ale presto chape ze neexistuje zazracny proutek ktery by mohl odnest bolest rychle. Tohle vse musi prozit a cas to zahoji.
4
Henry Psanec
WWW
14.05.2009, 17:33:35
"The only thing I regret about my past is the length of it. If I had to live my life again, I'd make the same mistakes, only sooner."
Tallulah Bankhead
***
K neštovicím: klid, jenom klid, já jsem je měl když mi bylo 31.
5
ViK
WWW
14.05.2009, 17:52:17
Zajímavé .. přemýšlím nad tím a nějak se nemůžu rozhodnout, jestli s tím souhlasím a nebo ne. :o)
6
sabe
Mail
WWW
14.05.2009, 21:50:38
Ratko,taky si myslím, že z chyb se časem můžou stát naše dobrá nebo snad ještě lepší rozhodnutí nebo činy - anebo taky nemusejí. Užírání se všeho druhu škodí - vždy je žádoucí s tím něco dělat, neb z pohledu různých alternativních směrů je to tuším jedna z hlavních příčin rakoviny..
Henry, jazyk anglický je sice pěkný a nutně ho potřebuju (dnes tu pochodovali dva anglicky mluvící entomologové a hádej, jak jsme pokecali, a to už nemluvím o brigádnících), nicméně neznám. Leda bys začal dávat lekce - prosím od těch nejprimitivnějších :-)
Viku, jak přemýšlení dopadlo?
7
sabe
Mail
WWW
14.05.2009, 21:52:38
Ad. 4 Henry, díky za uklidnění, rozhodla jsem se to neřešit.. a těší mě, že by to mohlo být dobré rozhodnutí :-)
8
Henry Psanec
WWW
14.05.2009, 22:41:59
"Jediné co mě mrzí na mé minulosti je její délka. Kdybych žila ještě jednou, dopustila bych se týchž chyb, ale snažila bych se je udělat dřív." (Tallulah Bankheadová) To je originál toho citátu, s autorkou.
9
ratka
Mail
WWW
15.05.2009, 08:41:20
Doporucuju to ockovani proti deckym nemocem. Nemuzu si to vynachvalit. ja odstala zardenky az v 15 letech :o/ A jeden znamy priusnice az v dospelosti a to je pak problem.
Dnes deti nedostanou tak lehce detske nemoci jeden od druheho, nebehaji nemocne v houfu, kdyz jedno onemocni tak zustane doma a nenakazi ostatni.
10
sabe
Mail
WWW
15.05.2009, 23:50:05
Henry, díky, zajímavé na tom je, že jsem ten citát měla zafixovaný bez první věty a v mužském rodě :-)
Ratko, já na ty očkování moc nejsem. Spíš vůbec, jen zázrakem mají obě děti skoro všechna očkování - odmítla jsem jen žloutenku B.. no a u sebe - teď jsem nedávno absolvovala tetanovku po 20 (?) letech a to jen proto, že jsem si propíchla nohu vidlemi :-). a to jsem navíc byl přemluvena, že (v našich podmínkách zvlášť) je lepší mít preventivní očkování, tož procházím procedurou 3 očkování (už mě čeká jen ta poslední)..
11
ratka
WWW
16.05.2009, 14:34:31
napodobne :o) mam to podobne. Kdyz jsem jeste bydlela v Rakousku, tak jsem musela vsechna ockovani platit z vlastni kapsy a vesnicky lekar mi velice zodpovedne vysvetloval co ano a co ne. A tak decko nemelo vubec zaockovanou tuberkulozu. Tady v ceku malem sli do vyvrtky a musela jsem to hned dononit jinak me hnali malem na socialku.
ale tu detskou kombinaci mi fakt velice seriozne vysvetlili. To se neda dohnat pozdeji. Staci zaockovat kluka proti priusnicim a holku proti zardenkam. Az budou velci tak to budou podstatne hur snaset. protoze to jsou destke nemoci, ne nemoci dospelych.
Pisu to jen proto ze jsem se tim celkem dost zabyvala. videla jsem nejake deti, obeti ocokvani proti obrne. nechtela jsem udelat nic navic.
12
sabe
Mail
WWW
16.05.2009, 16:30:23
Ratko, ještě že jste toho většinu měli :-) Na druhou stranu, tady bys ušetřila.. Nevím, dřív jsem očkování brala automaticky, že je dané, pak naši přátelé, co nemají děti vůbec očkované, nám vysvětlovali své argumenty, takže jsem kolem toho víc četla.. těžko říct, jak bych se rozhodovala dnes..
13
jana
WWW
16.05.2009, 22:24:34
Kdybych žila ještě jednou,nevím,možná bych se dopustila týž chyb,ale ne zas tak úplně,něco bych přece jen málo udělala jinak a to co udělat dřív,ted mě napadá,že bych se dřív bránila proti podrazům,a tím bych jich třeba tolik nezažila,jestli jsem se tedy vůbec za celý život něco naučila a poučila se,ale jistá si úplě nejsem.:-)
14
sabe
Mail
WWW
17.05.2009, 00:05:55
Jani, a je to chyba naše, že se jim neumíme bránit (nebo jsme neuměli) nebo je to chyba těch, co je páchají?
15
jana
WWW
17.05.2009, 11:08:50
Já myslím,Sabe,že je to chyba naše,že se neumíme bránit,ale na druhou stranu chybama se učíme.Kdyby jsme už nechzybovali,myslím,že už by jsme se na tento svět neinkarnovali,postoupili by jsme do vyšší dimenze,mezi bytosti dokonalejší.Chyba je to i těch druhých,stejně jako naše,i oni se musí tady něco učit,třeba nedělat ty podrazy.Může se nám zdát,že oni to mají jednodušší,ale nemají.Všichni máme životní situace,které se nám zdají nefér,ale jou to naše životní lekce,co se tu máme naučit.Tak si to alespoň myslím já,ale může to být i složitější a každý má svůj názor..-)Hezký den:-)
16
ratka
WWW
17.05.2009, 13:45:16
s tou 15 od Jany hodne souhlasim. A taky je zajmave, ze casem clovek zjisti, ze ty podrazy byly podrazy z jeho pohledu, zatimco ten druhy se citil naprosto v pravu :o) takze jen ruzny uhel pohledu.
17
sabe
Mail
WWW
17.05.2009, 23:13:18
Jani, tož nevím, na ty inkarnace moc nejsem.. ale věřím v něco jako spravedlnost, že cokoli pácháme, se nám jednou spočítá (ať to nazývá kdo chce jak chce..) Člověk je tvor chybující každopádně :-)
Ratko, myslím, že není podraz jako podraz.. a že bohužel jsou i lidi, co dělají podrazy s plným vědomím, že jsou to podrazy..
18
Lenka
WWW
18.05.2009, 01:36:17
S tím mužským rodem, Sabe, ono se v angličtině nepozná, zda to píše muž nebo žena, a protože nemají ani přechylování, tak leda podle křestního jména, ale i to je někdy nejasné.
Kdybych žila ten samý život ještě jednou, asi bych se nedokázala svým špatným rozhodnutím vyhnout. To až teď vidím, že to byly "chyby". Bohužel vím, že jich ještě asi dost(nechtěně) udělám, takže posun v čase mi nic neřeší (mám toho ještě na pár životů) :-) Paní T. už asi měla vystaráno, když to říkala.
19
sabe
Mail
WWW
18.05.2009, 08:28:11
Lenko, díky, tak to jsem asi četla špatný překlad :-) Hm, není jak vám s těma dalšíma životama.. asi o tom začnu přemýšlet :-)
20
ratka
18.05.2009, 10:16:00
ja na ty inkarnace taky moc nejsu :o/ akorat verim ze zivot bezi porad dal. Kdyz zaplacnu muchu tak dalsi litaji furt dal. nevim zda se inkarnuji. ale mnozi se.
21
sabe
Mail
WWW
18.05.2009, 10:17:39
Ok, Ratko, to jsem brala spíš z pohledu jednotlivce..